Gå til innhold

Både han og jeg får sprekker!

Anbefalte innlegg

Kjærsten min begynte rett etter at vi ble sammen å klage over sprekker rundt forhuden etter sex. Huden blir tørr,tynn og sår. Dette varer i noen uker.Etter en stund begynte også jeg å få sprekker, mellom vagina og anus.(på det flate området og ned mot vagina) De kommer etter toalettbesøk, da jeg blør litt og de sprekker opp igjen hver gang. I perioder er både han og jeg bra. Sprekkene ser veldig like ut. Svir veldig! Kan dette være sopp? Legen visste ikke, har blitt testet for klamydia. Pleier å smøre på zinksalve, noe som lindrer litt. Noen ganger lukter det veldig sterkt av hans penis. Noen ide' om hva dette kan være...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159766-b%C3%A5de-han-og-jeg-f%C3%A5r-sprekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Soppinfeksjon kan gi de plagene du nevner, men oftest hvitlig utflod hos kvinnen, og ikke helt vanlig med vond lukt. Dere kan uten fare prøve reseptfri sopp-behandling - spør på apoteket. Sopp er ufarlig.

Skjedekatarr gir oftere farget utflod som kan lukte vondt. Dette er også ufarlig, men skal det behandles må du til legesjekk; en underlivssjekk med bakterieprøve må gjøres. Begge bør behandles samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...