Gå til innhold

eksem, utslett?

Anbefalte innlegg

Gjest worried

Jeg fikk for litt siden kløe, blemmelignende, flammende utslett "der nede", ikke på kjønnsleppene, men blant håret.

Det har klødd veldig, deretter har det på en måte flasset, andre ganger er det som om det kom litt blank væske ut av sårene.

Jeg har tendenser til psoriasis ellers, og har er til tider veldig plaget med dette i hodebunnen. Kanskje har dette noen sammenheng.

Uansett, har undersøkt om det er noen form for kjønnssykdom hos legen, han lovet å ringe hvis d var tilfelle, og d har han ikke gjort. Jeg klør like forbasket mye, og er snart hvit av flass. det svir, og er ikke godt.

Har etterhvert begynt å fabulere om hudkreft o.l., men d er vel noe dramatisk. Min far har likevel hatt hudkreft (føflekk), så jeg begynner jo å lure litt.

Håper på svar snart.

- worried

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15984-eksem-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til worried

Jeg antar at legen din vil komme med en tilbakemelding hvis det f eks skulle være herpes. Utifra det du beskriver høres det mer trolig ut at det har sammenheng med din psoriasissykdom. Vi ser at lokale utbrudd kan forekomme i behåringen nedentil. I så fall kan det bli aktuelt å forsøke lokal behandling med f eks kortison. Dette vil du kunne diskutere med legen din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15984-eksem-utslett/#findComment-74931
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...