Gjest sjokketjente Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 I går kveld/natt drakk jeg et par drinker..dro ut ..skulle finne en pub..hadde lyst til å være sosial. Jeg møtte en vilt fremmed somalier som jeg pratet litt med og synes han var veldig hyggelig.. Han forsøkte å overtale meg til å bli med han hjem og jeg ble med under forutsetningen av at vi bare skulle prate og ta noen øl sammen. Når jeg kom til han satt jeg meg i stuen. Vi satt og pratet litt og hadde det hyggelig.. så ble han helt forandret..prøvde å gjøre tilnærelser..jeg nektet først.. han kledde av seg og ba meg suge han..jeg sa jeg ikke ville og at jeg ville dra hjem..... jeg nektet . han ble angressiv og sa "sug meg" igjen..jeg ble redd...han truet også med at han kunne drepe meg. Da bestemte jeg meg for å gjøre det..trodde jeg ville komme meg ut etter det . Han sa han ville ha sex med meg..jeg nektet igjen og sa jeg ville gå hjem.... han dro av klærne mine. Han begynte å voldta meg..både vaginalt og analt. Jeg gråt av smerte og hulket høyt.. jeg var så redd og fortvilet.. Når han endelig tok seg en pause prøvde jeg å løpe ut til døra splitter naken.. men jeg prøvde febrilsk å låse opp døren men fikk den ikke opp.. i tillegg hadde han skjøvet en vaskemasking foran døren.. Han kom og hentet meg og dro meg hardt og slengte meg på noen madresser på gulvet hvor han fortsatte å voldta meg..nå bare gjoirde jeg som han sa..jeg var helt i hans makt og ville bare komme meg ut derfra..så jeg bare adlød. .. Han gjorde seg ferdig og fikk utløsning inni meg. Når han reiste seg og gikk på do tok jeg klærne mine fort og løp ut igjen..prøvde febrilsk å åpne døren. men nå så jeg at han hadde satt sikkerhetslåsen før.. Så tvingte han meg i dusjen..jeg ble tunget til å vaske meg skikkelig mens han så på....Etter det sa han jeg skulle få lov til å dra hjem.. Jeg ba han bestille taxi men han ville først bli med meg hjem.. jeg sverget at jeg ikke skulle anmelde flere ganger--- han prøvde seg hele tiden med å si at jeg kom til å svi hvis jeg annmeldte han.til slutt tror jeg han trodde på meg.. Vi gikk ihvertfall ut... når vi kom på t-banen løp jeg til en mann der og fikk hjelp. Ble hjulpet av noen der og de ringte politiet. så var det avhør og voldtektsundersøkelser.. klærne ble tatt vare på. Og som ikke det var nok var jeg redd for å bli smittet av hiv så jeg fikk time på ullevåll til å snakke om det.. *Han satt meg på en svær fire ukers kur med medisiner som skal redusere smitte..siden jeg ikke viste om han var smittet. har det så jævlig nå..spessielt siden jeg er livredd for at jeg har fått hiv. dessuten har jeg lest masse på nettet i dag og har sett at nesten ingen voldtektsaker kommer opp i rettsak..alle blir henlagt på grunn av bevisets stilling. Det blir mitt ord mot han jeg hadde drukket og jeg ble med en vilt fremmed mann hjem.. føler det er min skyld Er det noe vits å få fortiden granska og oppleve masse traumer pga en rettsak som mest sannsynlig blir hennlagt . det verste er at han ba om å se id.. og ba meg skrive navn personnummer og at jeg var full og hadde blitt med han frivillig. noe som jo er sant.. men han nektet meg å gå ut av leiligheten hans.. han forgrep seg på meg på det groveste...jeg sa jeg vil ikke mange ganger..prøvde å rømme to ganger... jeg spurte 20 ganger om jeg fikk lov til å dra hjem..prøvde å si jeg var jomfru..kanskje han ville se på meg som noe mer enn en norsk hore . men det fungerte ikke.. en politimann kalte det både kidnapping og voldtekt.. men tingen er at jeg har ikke blåmerker..jeg var i hans leilighet og var livredd..han var altfor sterk... jeg ville bare han skulle bli ferdig så jeg fikk komme meg hjem. politiet var utrolig greie..og de har vistnok sperret av leiligheten hans slik at de kan sikre tekniske spor.. og jeg har fått bistandsadvokat..skal dit i morgen i avhør.... men hovedspørsmålet var vel om det er verdt det å annmelde..når sjansen for at saken blir hennlagt er så stor.. jeg har jo ikke tegn på fysiske skader...annet enn rompen som blør og sånt.. og sårt underliv.. .legen sa hun trodde de fant sædrester.. jeg er så i tvil om hva jeg skal gjøre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hold ut! Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 JA! Det ER vits! Jeg både tror og håper gjerningsmannen blir dømt for dette. Politiet er flinke til å finne bevis der bevis finnes! Lykke til! Du har all min sympati - sender deg masse varme tanker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1033770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladmor Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Du har min fulle sympati. Du ba ikke om voldtekt. Ingenting er din skyld. At du var full og ble med han var av tillit. Man har tillit til at menn er menn og ikke noen voltektsdyr. Og så var han et dyr.. Det kunne ikke du vite. Jeg føler med deg. Har opplevd noe liknende. Hva du skal gjøre vet ikke jeg. Jeg ville vurdert anmeldelse meget seriøst. Kaskje du kan diskutere det med politiet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1033778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maar Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Anmeld !!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1033901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg noterer meg at du synes at Somaliere er et søppelfolk...Skjønner at du synes det etter ditt innlegg på Åpent/Overgrepsforum hvor du synes han var egentlig hyggelig og at du ble med ham hjem etter en kveld på by'en. -Selv om du gjorde det, så hadde han ingen rett til voldta deg slik han gjorde! -Men skjønner at du er i de beste hender...men overrasker meg at det ikke var på nyhetene idag...slik grove voldtekter som dette blir publisert med en gang...spesielt når hjemmet hans er åsted og de er etter ham! Jeg regner med at du virkelig har fått proff hjelp på Voldtektsmottaket og politi...akkurat dette tar de svært seriøst...og selv om han tvang deg til å dusje...så vil det alltid være spor...spesielt når du også var jomfru...og du blør fortsatt bak! Det var godt at du klarte å rømme og fikk hjelp. Ikke alle utenlandske "nordmenn" er av den verste sorten! Jeg beundrer også ditt mot og styrke til å skrive inn her både på Åpent og Overgrep forum så spesifikt....langt i fra alle klarer det når det er så nytt...fordi de fleste er da i sjokk etter en slik behandling og ligger omtrent i koma av beroligene medikamenter! Selv var jeg innesperret av 5 tyrkere til slutt i 24 timer....og hadde aldri i verden klart å beskrive situsjon og følelser slik du gjør. All ære til deg! Det tok megselv mange år! -Og at du fikk så rask behandling for Hiv-smitte! Skal mye til før denne saken blir henlagt...det er altfor mye som tilsier annet, selv om han vil få en mild dom, men slik er det i Norge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1034640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Leit å høre hva du har opplevd. Anmeld. Det kan hende du ikke er den eneste. Skulle dere være flere som anmelder han, ligger han dårlig an. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1034745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Føler veldig med deg. Har opplevd noe lignende selv, men det var en norsk mann. Jeg vil råde deg til å anmelde. Det nytter. Min sak står mye sterkere nå fordi noen har turt å anmelde før, og nå kommer svinet opp i retten. Dessuten tror jeg en anmeldelse kan være en viktig bit i din egen bearbeidelsesprosess. Men du må selv velge.... Men uansett hva du gjør så tenk ihvertfall aldri at det som hendte var din skyld. For det var det IKKE !!! Stå på. klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1035622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare lurer nå Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 grunn for at du har slettet ditt noenlunde samme innlegg på som her på Åpent forum? -Eller ser jeg dårlig? Du trenger hjelp uansett hva det er! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1035667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokkertjente Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 grunn for at du har slettet ditt noenlunde samme innlegg på som her på Åpent forum? -Eller ser jeg dårlig? Du trenger hjelp uansett hva det er! noen har som slettet innlegget for meg tydeligvis.. ble vel litt rasisitisk kost for de...utrykte meg dumt da..men jeg ville valgt de4t stå..har ikke gjort noe selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1036198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alill1365380691 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Så at det er en stund siden dette innlegget var skrevet men da jeg leste det måtte jeg bare svare...Først må jeg bare få si: DET ER IKKE DIN SKYLD! Du skal ikke føle ansvar og skyld for noe som andre har påført deg,og at du var full har ingen betydning! Du skal kunne følge noen hjm og sitte å prate uten å bli voldtatt.Ingen har rett til å gjøre sånn og jeg kjenner at jeg blir utrolig sint inni meg og får bare lyst til å holde rundt deg og trøste deg! Det er grusomt det du har opplevd,men i fht anmeldelse er jeg nokså usikker...har ikke anmeldt de overgrepene jeg er utsatt for nettopp fordi jeg er så redd at saken skal bli henlagt! Men har de funnet sædrester så tror jeg du stiller nokså sterkt.... Uansett så ville jeg bare fortelle deg at du er verdifull,at dette ikke er din skyld og at jeg tenker på deg og føler med deg... Stor klem til deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159888-er-det-noe-vits-%C3%A5-g%C3%A5-videre-med-dette/#findComment-1043244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.