Gå til innhold

"uforklarlig trist"


maria-liisa

Anbefalte innlegg

For det første så synes jeg du er veldig tøff som i din høye alder både ønsker å gjøre noe med problemet, og kan så mye pc at jeg sitter her og svarer deg!

Jeg kjenner igjen problemet, som svigerdatter, og synes det er blitt rett og slett så mange områder en IKKE kan snakke om, både mine egne og andres, at nesten alt er faktisk TABU! Vi ønsker vel å skåne hverandre, men ender opp i intetsigende forhold. Kanskje må vi bli modigere, spørre mer, ta sjanser, i det hele tatt våge å kommunisere? Jeg håper på svar spesielt fra deg som skrev innlegget, fordi jeg tror det finnes veier videre. Hilsen Maria-Liisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...