Gjest Frustrert mobilkjøper Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hei Har vært så godtroende å bestilt mobiltelefon hos Elkjøp. Har ringt og etterlyst denne 2 ganger hvor de har garantert at den skulle sendes samme dag. Da jeg ringte den tredje gangen (etter 21 dager)var den enda ikke sendt. HERREGUD.... så forbannet jeg ble. Kansellerte hele bestillingen og ble en erfaring rikere. Har hørt mye stygt om å handle hos Elkjøp, men at kundebehandlerne kan lyge så mye for kundene sine trodde jeg ikke var mulig. ALDRI MER ELKJØP. Forresten: Er den i hele tatt noen som har gode erfaringer med Elkjøp? Hilsen 0 Siter
modesty Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg har bare gode erfaringer med elkjøp. Flere ganger har jeg vært der og kjøpt småting, som ledninger, blekkpatroner osv, og de har jeg ALLTID fått bytte etterpå hvis det viste seg at jeg kjøpte feil (tilogmed hvis jeg har åpnet pakningen). Når det gjelder mobiltelefon kjøpte jeg en ny på elkjøp i sommer. Jeg gikk i butikken og sa hvilken jeg ville ha, men den var desverre utsolgt for øyeblikket. De fikk den inn tre eller fem dager senere, og da skulle de ringe meg. De ringte, jeg møtte opp og fikk telefonen min. I tillegg fikk jeg med en ekstrapakke med utstyr siden jeg måtte vente i tre - 3 - dager. Dessuten har jeg fått masse gratis hjelp angående sletting og innlegging av innhold på mp3-spiller og datamaskin. Jeg syns de ansatte på elkjøp er kjempeflinke og hjelpsomme! 0 Siter
Gjest Elkjøp er latterlig Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 På elkjøp her jeg bor kjøpte en venn av meg en brukt telefon. Etter en uke ble plutselig telefonen ubrukelig. Den ble stengt for bruk. Han gikk til avisa med det. Elkjøp ledelsen ble dritsure fordi han "sladret". Det visste seg at de ofte selger brukte telefoner uten å sjekke om de er stjelt, noe denne var. 0 Siter
Mistera Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har bare gode erfaringer med elkjøp. Flere ganger har jeg vært der og kjøpt småting, som ledninger, blekkpatroner osv, og de har jeg ALLTID fått bytte etterpå hvis det viste seg at jeg kjøpte feil (tilogmed hvis jeg har åpnet pakningen). Når det gjelder mobiltelefon kjøpte jeg en ny på elkjøp i sommer. Jeg gikk i butikken og sa hvilken jeg ville ha, men den var desverre utsolgt for øyeblikket. De fikk den inn tre eller fem dager senere, og da skulle de ringe meg. De ringte, jeg møtte opp og fikk telefonen min. I tillegg fikk jeg med en ekstrapakke med utstyr siden jeg måtte vente i tre - 3 - dager. Dessuten har jeg fått masse gratis hjelp angående sletting og innlegging av innhold på mp3-spiller og datamaskin. Jeg syns de ansatte på elkjøp er kjempeflinke og hjelpsomme! NÅ er det vel sånn at alle kjeder selv om de er i samme kjede er forskjellige! Med det mener jeg at det kommer alt ann på hvem som driver og hvem som jobber på de forskjellige kjedene... Min erfaring med Elkjøp er både positiv og negativ og det på samme butikken, men med to vidt forskjellige ekspeditører... Da jeg kjøpte Pc`n min så kjøpte jeg den hos Elkjøp! Da jeg måtte reise ganske langt ringte jeg på forhånd og avtalte pris og når jeg skulle hente den, fikk forhandlet meg fram til en bra pris bare ved å si at jeg kom til å gå en annen plass om prisen ikke var etter min økonomi:) Da jeg kom til Elkjøp så fikk jeg ennå et lite avslag, fordi jeg hadde sagt i telefonen at jeg kom til å gå sporenstraks til en annen forhandler om jeg ikke fikk det som jeg ville:) Ekspeditøren var den samme som jeg pratet med på telefonen og det var en ganske så hyggelig mann;) 0 Siter
Reg@l Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Var en sak i avisa denne uka om noen som hadde kjøpt en mobil (drittdyr var den også) og fant nakenbilder på den. Det viste seg at noen hadde benyttet seg av 30 dagers returrett muligheten til Elkjøp, og de hadde solgt den som en ny mobil. De fikk tilbud om 300 kroner i avslag men gikk til avisa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.