Sandra33 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei :-) Går det bra med dere? Jeg må bare få ut litt frustrasjon: Jeg er så kjempelei av å måtte stå å tisse :-) Noen ganger skulle jeg ønske jeg var gutt :-) Begynnte å blø fra stingene igår, siden jeg har lange arr som jeg konstant irriterer når jeg må knote med å tisse på en "flaske". KLAGE KLAGE KLAGE :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159966-pepsi6-og-mkfb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mkfb Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei Sandra33. Bare øs ut inn frustrasjon du. Her går det strålende. Låg på operasjonsbordet i nesten tre timer. Hadde bare lokalbedøvelse, og det var jeg glad for. Kirurgen og assistenten var flink, og pratet og tok meg med i samtalen. Jeg festet bukmuskelen og det er den som har vært vondest. Kom oss hjem og låg de første dagene i stuen. Mannen var så flink å stelle hjemme. Fikk biff til middag dagen etter. Fredagen kom legen hjem til oss og da fjernet han drenet. De første dagene brukte jeg over fem minutter på å komme meg opp av sofaen. Hadde nok ikke hatt noe smerte, dersom jeg ikke hadde festet bukmuskelen, for jeg har ikke kjent noe i såret. I går fjernet jeg de små stingene og om en uke skal jeg selv fjerne de tre trådene som er igjen. De er bare å dra ut. Jeg er kjempe fornøyd med resultatet. Litt rart å ta på magen og ikke kjenne noe på magen. Nå trenger jeg ikke å bruke magebelte lenger, men jeg har det på om dagen da det lindrer. Kunne begynne å bade igjen (har barn på babysvømming) og å løfte forsiktig om en ukes tid. Ønsker deg lykke til videre. Det blir bedre og bedre hver dag som går. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159966-pepsi6-og-mkfb/#findComment-1036022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra33 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei Sandra33. Bare øs ut inn frustrasjon du. Her går det strålende. Låg på operasjonsbordet i nesten tre timer. Hadde bare lokalbedøvelse, og det var jeg glad for. Kirurgen og assistenten var flink, og pratet og tok meg med i samtalen. Jeg festet bukmuskelen og det er den som har vært vondest. Kom oss hjem og låg de første dagene i stuen. Mannen var så flink å stelle hjemme. Fikk biff til middag dagen etter. Fredagen kom legen hjem til oss og da fjernet han drenet. De første dagene brukte jeg over fem minutter på å komme meg opp av sofaen. Hadde nok ikke hatt noe smerte, dersom jeg ikke hadde festet bukmuskelen, for jeg har ikke kjent noe i såret. I går fjernet jeg de små stingene og om en uke skal jeg selv fjerne de tre trådene som er igjen. De er bare å dra ut. Jeg er kjempe fornøyd med resultatet. Litt rart å ta på magen og ikke kjenne noe på magen. Nå trenger jeg ikke å bruke magebelte lenger, men jeg har det på om dagen da det lindrer. Kunne begynne å bade igjen (har barn på babysvømming) og å løfte forsiktig om en ukes tid. Ønsker deg lykke til videre. Det blir bedre og bedre hver dag som går. Du er heldig som har en mann :-) Må innrømme at akurat nå skulle jeg ønske jeg også hadde en *ler* Har akkurat kommet meg hjem fra tur nr. 2 fra legevakta nå. (sjekk tidspunktet) Har fått verk og innfekskjoner, fikk en hestekur med penesillin som legen kaldte det :-) Syntes at det var tidlig å begunne å bade igjen for deg!! Trodde du måtte vente en de lenger enn det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159966-pepsi6-og-mkfb/#findComment-1036396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsi6 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei! Så trist og høre om dine plager og at du har fått infeksjoner da:( Får virkelig håpe at medisinen tar knekken på det fort. Med meg går det kjempebra,på tirsdag er det 2 uker siden inngreper,og i morgen skal jeg ned til Ringerike å fjerne bandasjen som dekker hele magen og di utvendige stingene. Gleder meg til å endelig å få se magen,har jo ikke peil på hvordan det har blitt,så klart så ser jeg jo at det er blitt mye flatere,men når jeg måler meg med målebånd så er jeg faktisk på nåværende tidspunk større rundt magen en jeg var før oprasjonen. Jeg håper dette bare er hevelse og at det vil bli mindre etterhvert. Lykke til videre! Begge to:) Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159966-pepsi6-og-mkfb/#findComment-1036610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mkfb Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei igjen. Så kjedelig å få infeksjon. Har nå ligget to netter uten magebelte og det er godt. Har gått uten i dag, men nå i femtiden tok jeg det på igjen. Jeg fjernet 475 g skinn. Hadde ikke trodd at det skulle være så mye. Det er litt rart at jeg fikk fjern bandasjeteipen og dusje etter fem dager. Jeg fjernet stingene etter ni dager. Har tre tråder igjen, som jeg skal ta ut en uke etter de små stingene.Så skal jeg teipe en stund til. Kirurgen sa at jeg kunne bade, men ikke "spurtsvømme" med en gang. Ønsker deg god bedring Sandra33. Håper du blir fornøyd med magen som kommer frem i morgen Pepsi6. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159966-pepsi6-og-mkfb/#findComment-1036681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsi6 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei igjen. Så kjedelig å få infeksjon. Har nå ligget to netter uten magebelte og det er godt. Har gått uten i dag, men nå i femtiden tok jeg det på igjen. Jeg fjernet 475 g skinn. Hadde ikke trodd at det skulle være så mye. Det er litt rart at jeg fikk fjern bandasjeteipen og dusje etter fem dager. Jeg fjernet stingene etter ni dager. Har tre tråder igjen, som jeg skal ta ut en uke etter de små stingene.Så skal jeg teipe en stund til. Kirurgen sa at jeg kunne bade, men ikke "spurtsvømme" med en gang. Ønsker deg god bedring Sandra33. Håper du blir fornøyd med magen som kommer frem i morgen Pepsi6. Ja jeg er så spent i dag,har timer 1450,så dere får tenke på meg da:) Ble fjernet 600g med hud fra meg,jeg har hørt så mange som har fjerna åver 1 kilo,så jeg ble skuffa med en gang,men det er kanskje ganse så mye? Ha en flott dag! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159966-pepsi6-og-mkfb/#findComment-1036975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.