Gå til innhold

sosialangst og samtig ha angst for å være alene


Gjest Irri!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men kanskje denne upraktiske kombinasjonen av problemer gjør en mer motivert til å arbeide med sitt problem?

Ja.

Men jeg er så &%#!!!#%/#/)()&=(¤#=¤&&¤!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Men jeg er så &%#!!!#%/#/)()&=(¤#=¤&&¤!

Innleggene dine får meg til å tenke at det for noen kan være nyttig å bli bedre til å sette ord på sine følelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene dine får meg til å tenke at det for noen kan være nyttig å bli bedre til å sette ord på sine følelser :-)

Akkurat denne siste krafsalven hadde i hvert fall ikke jeg problemer med å identifisere meg med. Syntes det var godt sagt, selv om jeg ikke en gang vil forsøke å uttale det.

Men så har jeg lest mye Asterix.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du bruke noe av kraften i sinnet til å knerte noe av angsten?

Altså, i stedet for å skjelle og smelle og rakke ned på deg selv, kan du bruke kreftene til å gå til frontalangrep på den motbydelige angsten? Det er den som er din fiende, ikke deg selv.

Det er angsten som er dum, dum, dum. Ikke du.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...