Gjest bordeaux Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei, Jeg har fibromyalgi, har hatt det i over 18 år nå (er 35). Sykdommen er fullt utviklet, og i det siste har jeg merket at jeg får "melkesyre" både i armer og ben når jeg gjør noe. Altså jeg gjør "normale" ting, henger opp tøy (må riste løs etter hvert plagg), går en tur i skogen (minste motbakke og beina blir skikkelig sure - både legger og lår men mest legger). Selvsagt er jeg ikke i verdens beste form da fibromyalgien gjør at det blir begrenset med aktivitet, selv om jeg forsøker å gå en times tur hver dag. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Kan virke som at det er dårlig med tilførsel av oksygen til musklene. Det har sikkert med fibromyalgien å gjøre, men om noen har tips blir jeg veldig glad for å høre ifra deg. På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160004-melkesyre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.