Gå til innhold

vært i avhør nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå er jeg helt knust..de løslot han..hadde ikke grunnlag til å holde han lenger.

kanskje det bare var bortkasta og annmelde

jeg klarer ikke dette her

Vær så snill å ikke gi opp!

Jeg skjønner at det er utrolig vanskelig akkurat nå, men du kan klare dette. Du anmeldte et svin for voldtekt, og svinet ble løslatt. Sånt skjer desverre i Norge, men du skal vite at alle her støtter deg, og jeg tror også at han vil bli dømt for det han har gjort.

Tenker på deg, og håper det går bedre med deg etterhvert.

Klem fra gutt40

Annonse

Gjest gamlebarbie

Vær så snill å ikke gi opp!

Jeg skjønner at det er utrolig vanskelig akkurat nå, men du kan klare dette. Du anmeldte et svin for voldtekt, og svinet ble løslatt. Sånt skjer desverre i Norge, men du skal vite at alle her støtter deg, og jeg tror også at han vil bli dømt for det han har gjort.

Tenker på deg, og håper det går bedre med deg etterhvert.

Klem fra gutt40

Kjære deg, dette klarer du. Har du kommet så langt, vil du også klare resten.

Som phoneybone sier, overgripere slipper dessverre ALTFOR lett i Norge i dag. Men ikke gi opp selv om du har kommet til et hinder. Et hinder er til for å hoppe over.

Stå på.

Gjest sjokketjente

nå er jeg helt knust..de løslot han..hadde ikke grunnlag til å holde han lenger.

kanskje det bare var bortkasta og annmelde

jeg klarer ikke dette her

sliter veldig med det at han slapp ut av varetekt.. får voldsalarm på mandag og han har besøksforbud da.. Det er det jeg føler er så sykt..han er dømt i voldsaker tidligere.. men på grunn av at han ikke har blitt annmeldt for noen sedelighetssaker kan de ikke la han bli i fengslet. Han er altså farlig nok til at jeg må ha voldsalarm og sånt..men likevel får han gå fri.,.

sliter veldig med det at han slapp ut av varetekt.. får voldsalarm på mandag og han har besøksforbud da.. Det er det jeg føler er så sykt..han er dømt i voldsaker tidligere.. men på grunn av at han ikke har blitt annmeldt for noen sedelighetssaker kan de ikke la han bli i fengslet. Han er altså farlig nok til at jeg må ha voldsalarm og sånt..men likevel får han gå fri.,.

Hold ut, jeg vet du kan klare dette. Det er du som gjør det rette her, all ære til deg. Du er kjempetøff :)

Gjest god&gal

Kjære deg, dette klarer du. Har du kommet så langt, vil du også klare resten.

Som phoneybone sier, overgripere slipper dessverre ALTFOR lett i Norge i dag. Men ikke gi opp selv om du har kommet til et hinder. Et hinder er til for å hoppe over.

Stå på.

Hei du :) Vær stolt over deg selv. De fleste som har vært utsatt for voldtekt våger ikke å sitte på kammeret og anmelde dritsekken! men det har du gjort, bare det er en bragd for seg selv! selvfølgelig er det utrolig vanskelig og vite at mannen går fri. Men gå med hode løftet for du hadde ingen skyld. Ikke la han knekke deg! Vær sterk!

Ønsker deg alt godt:) Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...