Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så forvirra, og vet ikke hva jeg skal foreta meg.

Jeg har diagnosen Bipolar 2.

Har nettopp avslutta mitt forhold til en psykiater jeg har gått hos i 3 år. Han ville gjerne at jeg skulle prøve litt mere intensiv terapi, men jeg avslo fordi jeg har aldri synest at vi passet helt sammen.

Går på Lamictal 150mg, men er nå likevel på "god" veg inn i en depresjon igjen.

Venter på plass hos ny behandler, og gruer meg.

Problemet mitt nå er at jeg føler at både behandlere og folk rundt meg ikke vet nok om bipolar sykdom. At jeg ikke blir trodd når jeg sier at jeg har denne lidelsen, og at jeg ikke styrer utviklingen selv. Mye kan man gjøre selv - det vet jeg, og jeg ønsker jo ikke å være deprimert.

I perioder er jeg nesten "frisk", og det forvirrer kanskje folk rundt meg? Å ha det slik er forferdelig slitsomt, og jeg har konstant dårlig samvittighet. Føler meg veldig alene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160066-bipolar-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...