Gå til innhold

brystreduksjon (igjen)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på konsultasjon på Colosseumklinikken og fikk innvilget reduksjon. Jeg har en stor d eller liten e cup. Kunne ikke tenke meg å ta av så mye, men å få en c cup hadde vel vært ok. Har slanket meg 7 kg, og skal prøve å få av 6 til. Så da er jeg nede på ca 68 kg og er 170cm lang. trivselsvekt for meg.

Men så kommer problemet... eller hva jeg skal kalle det. Etter at jeg var der inne og operasjonsdagen er et faktum så begynner jeg selvfølgelig å tvile.... Hva om jeg ikke kommer til å bli fornøyd? Og hva om de tar for mye? Hmmmm, sikkert dumme tanker men de er nå der alikevel. Så jeg vil gjerne høre fra dere som har vært igjennom en reduksjon og hva deres tanker før og etter var. Slik som jeg er nå så har jeg problemer med å finne klær som er passe oventil, fordi puppene er så store i forhold til resten av overkroppen. Og jeg synes det ser litt rart ut også jeg da, blir på en måte så veldig kraftig. Også tenker jeg på de som tar en brystforstørrelse, de vil jo gjerne ha en d cup, men det ser jo ikke så ille ut på dem.....

Uff, dette ble mange tanker, men håper at det er noen som kan dele sine erfaringer med meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160079-brystreduksjon-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tatt operasjon,men jeg har veldig lyst. Jeg har akkurat de samme tankene rundt dette som deg. Jeg bruker i dag 85ff eller 85 g i bh. Når jeg ser bilder på nettet av tidligere opererte syntes jeg pasienter som oppgir bh str. til dd cup ser ut som om de har mye større bryst enn meg.

Jeg verker i nakken og skuldrene hver eneste ettermiddag og kveld, men jeg er så redd for stygge arr og komlikasjoner at jeg får aldri bestemt meg. Hva er verst lissom arr eller verking.

Uansett, på kvinneguiden, under kropp og helse er det en lang tråd om brystreduksjon, les denne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160079-brystreduksjon-igjen/#findComment-1037120
Del på andre sider

Gjest fornøydemeg

Jeg foretok min reduksjon i desember-03 på samme klinikk som du har vært i kontakt med. Jeg hadde samme str. som du har. Jeg fikk litt panikkfølelse når jeg bestilte time, men dette er noe jeg har vært så misfornøyd med så lenge - det var tungt, jeg slet med hodepine og vond rygg + at sjelden følte meg velkledd oventil. Jeg er veldig fornøyd og føler meg så slank og fin. Har nå str. c, og det synes jeg er passe til min høyde, 178 cm. Uka etter operasjonen var ikke noe jeg husker med glede, det var mye smerte men jeg fikk med meg resept på smertestillende og at mannen min var hjemme den uka var veldig godt.

Personalet på klinikken var veldig søte og hyggelige og jeg følte at jeg var i de beste hender.

Jeg føler meg mye mer kvinne nå, enn med store bryster.

Jeg ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160079-brystreduksjon-igjen/#findComment-1038036
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...