Gjest sjokketjente Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 nå har jeg sittet og lest masse på internett og funnet ut at nesten alle saker blir henlagt. I utgangspunktet følte jeg skam nok at jeg ble med en fremmed mann hjem..bare det gjør at jeg føler meg delaktiv og skyldig i det som skjedde... Nå føler jeg noen annet i tillegg...det er at jeg burde ha kjempet mer sånn at jeg ble slått eller fikk blåmerker...jeg burde ikke bare ha adlydt..men han truet med å drepe meg.. of var veldig agressiv og voldsom..jeg var innelåst i leiligheten hans..sikkerhetslåsen var på og en vaskemaskin sto foran døren..skrekkens hus... følelsens svinger sånn..ene øyeblikket er jeg kald og rolig..andre hysteriske angstanfall..og gråtetokter. skulle bare jeg slapp å tenke på hva jeg burde og skulle gjort annerlededes 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160089-om-beviskrav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 KJære deg da. Det er veldig normalt å skylde på seg selv etterpå. Skulle bare..... Har vært gjennom hele den mølja der. Men tenk deg om. Du var redd, du var truet på livet, du var i sjokk.... Kunne du virkelig ha reagert annerledes? Du gjorde som han sa for å redde mest mulig, hvem ville ikke gjort det? Du reagerte helt normalt i den situasjonen du var i. I en ideell verden så skulle en kunne ha forsvart seg og unngått overgrep. Men verden er ikke slik og vi er ikke laget slik. Hadde vi vært det så hadde ikke så mange overgrep skjedd. Så du har INGEN grunn til å føle hverken skyld eller skam. Jeg vet det er vanskelig, men prøv å tenke på det hver gang tankene kommer. Ikke gi deg, du er en tøff jente, og det er kjempebra at du klarer å skrive om og få ut følelsene og tankene dine. Så stå på! Tenker på deg. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160089-om-beviskrav/#findComment-1035638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.