Gå til innhold

min tidligere arbeidsgiver har sporet opp min profilside på sol.

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet arbeidstaker

føler meg så innvadert. min klient som jeg sa opp med pga en konflikt referer plutselig til ting jeg har sagt på debattsiden på sol. Han påstår at han bare har surfet og funnet den. og nå bruker han alt det jeg har sagt der mot meg. Det er ganske så sensitive ting jeg har skrevet der, blant annet om mine angst og depresjonsproblemer og det står selvfølgelig ikke under mitt egentlige navn bare et nick. eneste måten han kan ha funnet den på er vel at epostadressen min sto der.

han påstår at alt det som er på nettet er åpent for alle. men skal man ikke vise respekt for motparten når den har utlevert seg på den måten. jeg føler meg iallefall rimelig flau over at dette blir trukket frem og brukt mot meg nå. For alt jeg vet så sitter han kanskje og leser innleggene mine på DOL også.

Fortsetter under...

Gjest urquell

Har du aapent gitt folk tilgang paa epost adressen din maa du jo forvente at de kan finne ut hvem du er. Hvis ikke du bruker nick paa epost adressen ogsaa. Er det sensitive ting du ikke vil at folk skal vite om faar du enten skjule deg bedre eller skrive dagbok. Naar det er sagt er det jo helt horribelt av han og bruke slike opplysininger i en sak der det ikke hoerer hjemme, selvom ansvaret til syvende og siste er ditt fordi du la ut informasjon som kunne lett bli sporet. Var epost adressen i forumet den samme som den du bruker i jobbsammenheng?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...