Gjest sjokkertjente Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har det veldig tøft nå. Han som voldtok meg ble løslatt i dag.. Etter å ha vært i varetekt i 2 dager. Jeg har fått voldsalarm og besøksforbud... Hver gang jeg ser utenlandske menn går det et kaldt gufs i meg.. Får liksom panikkangst og hyperventiler litt og sånt. Så sliter jeg veldig med skyld og skam følelse.. Til faren og broren min pyntet jeg litt på historien..skrev at jeg ikke ble med han hjem men at det skjedde på gata. Moren min har liksom kommet med et par komentarer..nå har du kanskje lært å ikke bli med fremmede menn hjem etc.. Det er veldig vondt for meg å høre..for jeg har skyldfølelse fra før. I tillegg går jeg med en konkret trusel hengene over meg med at han kan gjøre meg noe.. har alleredet fått noen tektsmeldinger som politiet har fått. Men de vil ikke putte han i fengsel?==== skjønn det den som kan.. hvordan skal jeg komme over dette.. late som ingeting har hendt..eller bør jeg snakke med psykiateren min om det.. vet liksom ikke hva som er den rette måten å reagere på..av og til er jeg helt kald..andre ganger hysteriske gråteanfall...angstanfall. Jeg kjenner meg ikke deppa egentlig..mest frykt liksom..frykt for lyder..for å være alene..sånne ting noen som har noe tips om hvordan jeg kan komem meg gjenom dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160115-komme-over-overgrep/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.