Gå til innhold

Vondt i magen pga. en angst klump.

Anbefalte innlegg

Gjest angst klump

Jeg går til en psykomotorisk fysioterapaut pga. stramme og ømme muskler. Jeg har masse spenninger pga. angsten. Hun pleier å ta på musklene i nakken og på ryggen og i hodet. Jeg kjenner det er stramt og vondt. Hun har også sagt dette. Jeg har en stor, vond angst klump inne i magen min. Fysioterapauten spurte om hun kunne kjenne på magen min. Jeg var veldig engstelig, men jeg tvang meg til å gjøre det. Hun begynte å kjenne på magen og knadde forsiktig. Det var så veldig vondt. Hun trygte og beveget magen min. Det var så vondt, men samtidig så var det kanskje litt godt også. Siden jeg har så vondt i den klumpen i magen 24 timer i døgnet. Jeg har hørt at det er vanlig å ha stramme muskler i nakke, hode og på ryggen når man har angst, men ikke inne i magen. Er det vanlig? Er det vanlig å også ha stramme muskler inne i magen? Den knyter seg sammen på en måte som en knyttneve hele dagen lang

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160153-vondt-i-magen-pga-en-angst-klump/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Det høres ut for meg som om klumpen har psykiske årsaker.

Det er vanlig at angst, uro og depresjon setter seg i magen......Snakker av erfaring....Magen er en slags termostat for mange som sliter, den sier fra når det gjør vondt psykisk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...