Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest folkehelsa

Folkehelseinstuttet sa på radioen i går at det ikke var påvist influensa i Norge enda. Så hvis du har vært syk en uke, ville jeg gått til legen / legevakten før avreise, for å sjekke hva det er.

Hvis du velger å reise, bruk masse nesespray før og under takeoff og landing, og også underveis på reisen.

Jeg ville "hatet" deg hele turen hvis du satt like ved meg og så smittefarlig ut, smitte sprer seg ekstremt lett på fly (den samme luften deles av alle, på nytt og på nytt.., i tillegg til at alle bruker samme toalett osv)

Forsikringen din dekker vel avbestilling, men jeg forstår godt at du ikke vil oppgi ferien din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...