Gjest dunkdunkdunk Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei, Jeg er en jente på 29 som de siste halvåret har hatt en økende grad av plager i brystet, samt perioder med hodepine. For tiden går det mest i hjertebank, veldig "harde" hjerteslag og plus, høy puls, en trang, "sugende" følelse i brystet, og til tider smerter eller ubehag på varierende steder i hele brystkasse-regionen og av og til halsen. - Jeg går på P-ringen (NuvaRing) - Jeg har hatt spiseforstyrrelser i 14 år, hvorav (for tiden moderat) bulimi i 10-11 år - Jeg har hatt mye jobbstress de siste 4 årene, men dette har bedret seg. - EKG, røntgen og blod/pusteprøver tatt for 2 mnd siden var normale. - Har kuttet ut koffein (unntatt teposer), og tar multivitamin/mineral-tilskudd. Skal til legen igjen på mandag, men lurte på om andre har hatt det likedan, da mest folk som også har spiseforstyrrelser..? Legen ville bare skylde på stress nemlig, men jeg VET at noe mer er galt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160181-hjertebank-og-diffuse-symptomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.