beky Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei Jeg er 30 år og drikker sjelden, men var på fest forrige helg med jobben. Siden da har jeg følt meg rar. Det føles som om jeg går å brygger på en influensa som ikke bryter ut. Jeg er usedvanlig slapp, blir fort annpusten, og pulsen går opp og ned selv når jeg ikke beveger meg. Det var en dag tidligere i uken hvor jeg følte et trykk i brystet, noe jeg mente var et sikkert tegn på at jeg var iferd med å bli sengeliggende med influensa, men jeg blir tydligvis hverken verre eller bedre. Oppi det hele er jeg også svimmel. Det virker som jeg blir svimmel av å bøye nakken eller hodet i enkelte posisjoner, og dette kjenner jeg igjen fra tidligere i år. Kanskje det ligger en nerve i press i nakken, eller at jeg har en infeksjon i mellomøret? Jeg er usikker på om alle disse tingene er knyttet opp mot hverandre, men sikker på at plagene dukket opp etter festen forrige helg. Jeg har planer om å ta en tur til lege neste uke, men er nysgjerrig om det er noen her som har noen tanker om dette. På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160232-hva-kan-dette-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.