Gå til innhold

Fyllesyk - noen tips?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger tips
Skrevet

Drakk alt for mye igår kveld. I tillegg sov og dårlig, så nå føler jeg meg helt forferdelig. Er det noe jeg kan spise eller drikke for å føle meg ihvertfall litt bedre?

Gjest bananer
Skrevet

Det sies at banan er bra fordi den inneholder stoffer vi mister når vi drikker alkohol.

ellers kjenner jeg et par stykker som sverger til potetgull og cola dagen derpå.

Skrevet

Hamburger, cola og potetgull.

Eller ta deg en dusj, et eple, en liten rask gåtur og sov på sofaen etterpå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vitaminer og vann. Ditt fysiske ubehag skyldes tross alt vitamin- og væskemangel.

Det dummeste du spiser dagen derpå er tung mat som sjokolade, potetgull og annen junk.

Gjest camilla`n
Skrevet

Jeg pleier stort sett å føle meg veldig mye bedre etter litt "junk-food" som ShitDiddelyDo ikke anbefalte.. Og godt saltet popcorn slår aldri feil hos meg. Det er super effektivt! Det er heller ikke dumt med litt frisk luft, hvis du er oppegående.. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg pleier stort sett å føle meg veldig mye bedre etter litt "junk-food" som ShitDiddelyDo ikke anbefalte.. Og godt saltet popcorn slår aldri feil hos meg. Det er super effektivt! Det er heller ikke dumt med litt frisk luft, hvis du er oppegående.. ;o)

Jeg spiser møkkamat selv når jeg er i bakrus. I mangel på matlyst.

Men den slags føde er uansett veldig urutinert dagen derpå.

Det beste er uten noen som helst tvil sunn og næringsrik mat.

Skrevet

Masse vann - og gjerne en sportsdrikk ellre to. Dagen derpå er du dehydrert og i ubalanse, derfor trenger du å hjelpe kroppen tilbake.

Gjest camilla`n
Skrevet

Jeg spiser møkkamat selv når jeg er i bakrus. I mangel på matlyst.

Men den slags føde er uansett veldig urutinert dagen derpå.

Det beste er uten noen som helst tvil sunn og næringsrik mat.

Kan vel være veldig enig i det ja.. Det er enkelt og greit. Frister ikke aller mest å stå ved kjøkkenbenken på en "dårlig" dag..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan vel være veldig enig i det ja.. Det er enkelt og greit. Frister ikke aller mest å stå ved kjøkkenbenken på en "dårlig" dag..

Noe som gjør underverker for min form er å våkne tidlig søndagsmorgen (ved 9-tiden) - noe jeg alltid gjør. Da står jeg opp, dytter i meg en overdose vitaminer, 2 stk. paracet og så mye vann jeg klarer å drikke (eventuelt vørterøl om jeg har det), før jeg legger meg igjen.

Når jeg våkner er jeg ofte i knallform. I hvert fall sammelingnet med hva jeg hadde vært om jeg ikke hadde foretatt stuntet over.

Mye vann og vitaminer før man legger seg er også lurt.

Gjest trenger tips
Skrevet

Lagde meg akkurat litt risgrøt. Det er ihvertfall godt:-)

Skrevet

Hamburger, cola og potetgull.

Eller ta deg en dusj, et eple, en liten rask gåtur og sov på sofaen etterpå.

Du gir det beste rådet her.

Jeg pleier å gå på cafe, spise noe skikkelig usunt og så dra hjem igjen for å sove.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...