Gå til innhold

HJELP, hele ansiktet fullt av acne

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne22år

Ahhr.... Nå er jeg så oppgitt så oppgitt!

Har i ungdomstiden slitt moderat med uren hud, ca på samme nivå som alle andre. Men etter at jeg ble 18-19 økte problemet, og nå er hele ansiktet fullt! :(

Kontaktet fastlege som skrev ut noen dyre kremer til meg. Hjalp ikke. Ble så henvist videre til spesialist som skrev ut kremer og tabletter for over 1000,- per 3.uke for meg, og dette hjelper heller ikke! Jeg blir så fortvilet og oppgitt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.... Hater å vise meg forran andre i dagslys :( Er det noen her som har noen gode råd? Homeopat? Andre forslag?

*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160275-hjelp-hele-ansiktet-fullt-av-acne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mariaaah

Roaccutan hjelper og gjør slutt på problemene, som oftest for alltid. Se for øvrig innleggene som er skrevet i dette forum tidligere.

Lykke til!

Men er Roaccutane farlig? Jeg har lyst å begynne med det, men tørr ikke. Hvor ofte er bivirkningene mer enn bare tørr hud, blø litt neseblod og sånne småting".

Er du forresten legestudent, eller noe?

Gjest Dr Dividend

Men er Roaccutane farlig? Jeg har lyst å begynne med det, men tørr ikke. Hvor ofte er bivirkningene mer enn bare tørr hud, blø litt neseblod og sånne småting".

Er du forresten legestudent, eller noe?

Birvirkningene for meg var først og fremst tørre lepper og tørr hud. I tillegg hadde jeg noen ganger litt kløe i hodebunn og utslett på armene/hendene. Dette ble gradvis bedre i løpet av behandlingen, og forsvant helt ved fullført kur. Men bivirkninger er veldig individuelt...lykke til uansett hva du måtte prøve.

Jeg er ikke legestudent, men økonom! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...