Gå til innhold

på vei inn i depresjon igjen.. hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

etter en nokså stabil periode siden mars og en herlig hypoman god periode nå i mange uker daler jeg nå... Jeg kjenner meg selv ganske godt etterhvert og ser at det er noen dårlige tegn her... Vil bare sove, men får ikke sove, ikke energi, alt er kjedelig, men orker ikke gjøre noenting. orker ikke være med andre selv om jeg vet det er godt for meg, klarer ikke trene selv om jeg vet jeg trenger det. Føler alt er et ork og livet er meningsløst.

Jeg må klare å komme meg ut av dette men jeg vet ikke hvordan. før så har ting enten sklidd over av seg selv eller jeg har blitt innlagt/ og eller medisninert. så jeg har egentlig aldri funnet ut av noen mestrings stategier.. Vil for enhver pris unngå medisiner, vet jeg KAN klare meg uten! Det er ikke krise ennå, men hvis jeg ikke gjør noe drastisk så blir det krise snart. Kan noen hjelpe meg? vær så snill..noen gode råd?

Fortsetter under...

Gjest Har det sånn av og til....

Håper du har skole el jobb å gå til, det hjelper å ha daglige gjøremål man må gjennomføre har jeg funnet ut...el en god venn man kan prate med om alt, hjelper også :-) lykke til videre..

Hvis du ikke har lest boken "Mitt urolige sinn" av Kay Redfield Jamison så vil jeg anbefale den. Hun er en amerikansk psykiater som selv er bipolar - og som skriver om sitt eget liv. Hun var også glad i oppturene sine - men innså etterhvert at hun trengte behandling for å unngå depresjonene og de mest ekstreme utslagene av maniene. Boken er lettlest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...