Gå til innhold

serie Voldtatt da jeg var barn

Anbefalte innlegg

Har vært oppe i hele natt, lest litt og funnet ut at jeg skal skrive om det son har skjedd tidligere.

I dag er det 2004 jeg er 20 år gammel og disse voldtektene skjedde før 1994, da var jeg bare 10 år gammel!

Husker ikke så mye av dette men han som voldtok meg inviterte meg inn på rummet sitt da familien var på besøk hos vedkommende, tror han ikke var mer en 16-17 år gammel selv.

Han runket mens jeg såg på, heldigvis ville han ikke at jeg skulle suge han, men dette var ille nok for lille meg..

senere fikk han meg til å møte han i et skur til veivesenet i hjemkommunen hvor han gjennomførte grusomme voldtekter dette skjedde 2-3 gamger og vist jeg sa noe til noen så skulle han drepe meg.

Problemet mitt er at jeg ikke kan anmelde han i dag, fordi han har en enegget tvillingbror som er prikk lik han og jeg husker ikke hvem av de det var.

hvorfor må man fortrenge tingene?... sur...

I dag er jeg blitt psykisk syk og har vært innlagt på sykehus i snart et år. og er under utredning for schizoaffektiv lidelse

ble først gitt en personlighetsforstyrrelse, men det er vel ikke rart at jeg er blitt slik etter alt som har skjedd, føler liksom at jeg ikke har noe å tape lenger...

skal vel snart innlegges igjen.

så noen kommentarer eller synspungter?

stolt av de som klarer å si ifra om voldtekter de er sterke mennesker

dette ble langt men ok. måtte bare tømme mine hjeterters kvaler

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160291-serie-voldtatt-da-jeg-var-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lille, store, redde meg

Jeg vet så inderlig godt hvor vanskelig du har det. Vet de at du ble voldtatt? Da ville de ikke gitt deg alle de diagnosene. Uansett ønsker jeg deg alt godt. Få deg også en skikkelig fysisk helsesjekk en annen plass en på psykiatrisk. Stå på. Never, never, never give up!

• 2 uker senere...

Jeg vet så inderlig godt hvor vanskelig du har det. Vet de at du ble voldtatt? Da ville de ikke gitt deg alle de diagnosene. Uansett ønsker jeg deg alt godt. Få deg også en skikkelig fysisk helsesjekk en annen plass en på psykiatrisk. Stå på. Never, never, never give up!

Visst kan du anmelde ham selv om han har en enegget tvillingbror. Politiet finner sikkert enkelt ut hvem av de to tvillingbrødrene som er trygg på seg selv fordi han har rent mel i posen og hvem som blir usikker og avslører seg fordi han ikke har rent mel i posen og har dårlig samvittighet. Det trengs bare et par avhør av de to brødrene for å stadfeste hvem av dem som er den skyldige. Du kan jo i det minste forhøre deg hos politiet om dette, om det er det du ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...