Gjest paraboleieren Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Noen som vet om noen har knekt de nye kodene til Viasat ? Saaaavner VELDIG Disney Channel og nå de nye TV1000 kanalene, så nå håper jeg at piratkortene snart er på markedet. 0 Siter
Gjest lovlig seer Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Du får gjøre som oss andre,ring viasat å kjøp deg parabolkort. 0 Siter
Gjest nope, aldri Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det er ikke mulig å knekke viasat kodene lenger, så du får nok betale hvis du skal se Disney. De har visst funnet "lekasjen", og det er ingen som lenger kan bruke piratkort. Snart forsvinner tv3 også.... Du får gjøre som oss andre, betale for gleden;) 0 Siter
Excelsion Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Kommer ikke til å skje nei, da de nye kortene er KUN aktivert til den tuneren det står i. Funker ikke i noen andre. Skaff deg et abm. sånne som deg fortjener ikke å se tv. 0 Siter
Gjest ja og amen Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg vet ikke svaret på ditt spørsmål, og jeg har ikke hatt piratkort selv. Slike spørsmål og svar bør ikke forekomme på dette nettstedet heller. Jeg skriver fordi jeg reagerer på de andre svarene du har fått. Det er veldig så skikkelige og ordentlige alle folkene her skal være! Kjører disse menneskene aldri fortere enn fartsgrensen, bruker aldri ulovlig programvare til PCn, kjøper aldri smuglersprit- eller tobakk? De røyker selvsagt ikke heller.. og de er eksperter på barneoppdragelse, eldreomsorg og riktig politikk. De er selvsagt skikkelige og oppegående på alle måter. Og det til tross for alle innleggene her som vitner om det stikk motsatte, ha ha. Dette tok av, men det lettet, puh. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.