Gå til innhold

Dekt mageplastikk operasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke for å skuffe deg,men jeg tviler på det.

Du må ha et åverheng på minst 3 cm,pluss at det må være medisinsk grunnlag for det,dvs at du sliter med eksem under hudfolden.

Beklager at jeg ikke kunne komme med positivt svar til deg.

Men så klart du kan jo ta konntakt med legen og høre hva han/hun sier.

Klem

Gjest vurderer

Du må ha et åverheng på minst 3 cm,pluss at det må være medisinsk grunnlag for det,dvs at du sliter med eksem under hudfolden.

Klem

Hallo? Synes ikke de magene var så ille jeg da...Ganske normale egentlig. Tviler på at du vil få det dekt. I så fall er det utrolig mye som burde bli dekt.

Gjest intet håp?

Klem

Min mage er egentlig litt større enn på bildet. Jeg måler ca 105 cm rundt livet. Kroppen ellers er slank.

Plages veldig mye med ryggen pga for mye vekt fremover.

Hallo? Synes ikke de magene var så ille jeg da...Ganske normale egentlig. Tviler på at du vil få det dekt. I så fall er det utrolig mye som burde bli dekt.

Enig. Synes den magen så ganske vanlig ut, jeg! Tror nok en må ha større problemer enn det for å få dekket utgiftene!

Annonse

Min mage er egentlig litt større enn på bildet. Jeg måler ca 105 cm rundt livet. Kroppen ellers er slank.

Plages veldig mye med ryggen pga for mye vekt fremover.

Tror fortsatt ikke at du vil kunne få dette dekt,men som jeg sa i det forige innlegget mitt,ta kontakt med legen og hør hva Han/hun sier.

Lykke til!

Jeg tror nok ikke du får dekt operasjon hvis det er slik du ser ut.

FOr 3 år siden tok jeg en mageplastik. Jeg så mye verre ut enn det der. I tillegg var jeg følelseløs fra et gammelt keisersnittarr (på tvers) og opp til 10 cm over navel. p.g.a. gule stafelykokker i keisersnittet.

Eneste kriteriet for å få dekt operasjon var 3 cm heng og sår, eksem under hudfolden.

Jeg sparte og betalte selv, og det var verdt hver krone.

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...