Gjest bør jeg styre unna noen medisiner Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 jeg holder på å ta lappen og da blir jeg bedt å skrive opp de medisinene jeg går på. jeg går på cipralex og rivotril. Står ikke noen varsestrekant på dem iallefall. noen medisiner som ikke bør kombineres eller brukes i forhold til bilkjøring? 0 Siter
PieLill Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hvis du har brukt disse over tid og det går greit mhp bivirkninger er det sannsynligvis ikke et problem. Når man endrer medisinering bør man være litt obs. Ellers bør du lese pakningsvedleget og evt. Felleskatalogen for de aktuelle legemidlene. mvh 0 Siter
dette er mitt nick Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Rivotril har vel varseltrekant? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det står i hvert fall varseltrekant på Rivotril, jeg kikket inn i medisinskapet. Jeg kjører ikke bil før etter 12 timer på dem men så er jeg skrekkslagen for å miste lappen også. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Rivotril, som ikke er et AD, men et benzo i slekt med Valium har varseltrekant. AD har ikke varseltrekant. For alle medisiner som virker på hjernen, gjelder at en skal være forsiktig med bilkjøring de første ukene etter oppstart og den første uken etter doseendring inntil en kjenner virkningen de har på en selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.