Gå til innhold

har sluttet på zypexa. Livet har vendt tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Antizyprexa

føler meg bare så utrolig lykkelig over å ha fått tilbake livet mitt. har gått på zyprexa i 3 måneder og følt meg som en zombie. jeg mistet all kreativitet og følsomhet. Holdt på å kjede meg i hjel og alt jeg ville var å sove. Nå etter å ha kuttet det ut så er jeg i mitt gamle jeg.

skriver ikke dette for at noen av dere skal kutte ut medisinene deres. Men slik er det iallefall for meg.

Fortsetter under...

Kan jeg spørre hva du brukte Zyprexa mot?

You go! Zyprexa er rett ut noe svineri, kan forstå psykiaterne som gir den til skikkelig psykotiske personer, men problemet er at den gis til mange andre og.Jeg gikk selv på den i 1 år og 8 måneder pga overdreven mistenksomhet, har vært medisinfri i 2 måneder, men sliter fortsatt med hukommelsen, og en litt generell "treghet." Men, men , livet lever...

Bra jobba iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...