Gå til innhold

Sliter og sliter

Anbefalte innlegg

Har sluttet med Efexor og Zeldox for over 1 mnd siden. Går ikke værst men har hatt det bedre, men det er lenge siden. Har mye angst og vil helst bare være hjemme. Gråter flere ganger om dagen. Er sårbar og tar lett til tårer. Det er dager jeg bare går i min egen verden. Har veldig til angst for og være sammen med andre, for hva tror de og mener.Er aggresiv overfor ungene og mann, som gir meg dårlig samvitighet.

Hater alle andre og spesielt den som har forvoldt at jeg har slike problemer. En psykopat som er min egen beste***. Tanken på og gjøre vedkommende noe kommer for meg daglig.Er redd meg selv.

Har noen råd for hva jeg bør gjøre. Orker ikke gå til fastlegen mer. Dette er også et problem ar jeg velger og skyve personer unna meg, som bare vil meg godt. Stoler ikke på noen. F.eks. kan bestille time på formiddagen for og avbestille igjen om ettermiddagen, håpløst.

Sykehistorien ellers går tilbake 3 år, med selvmordforsøk, innleggelse og ukentlige samtaler. Men føler jeg igjen står på kanten og kanskje faller ned. Jeg er så redd for dette. Trenger noen gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160443-sliter-og-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...