ariake Skrevet 19. januar 2001 Skrevet 19. januar 2001 Legen min sa at Liothyronin var et litiumpreparat som brukes ved maninsk depressiv lidelse, og ikke til hypothyreose. Er dette riktig? Har forøvrig prøvd dr online danmark, stoffskifteforum, men når ikke frem der. 0 Siter
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 21. januar 2001 Skrevet 21. januar 2001 Til ariake Såvidt jeg vet er Liothyronin et medikament som brukes ved lavt stoffskifte. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 Til ariake Såvidt jeg vet er Liothyronin et medikament som brukes ved lavt stoffskifte. Takk for svar, men lurer fortsatt på om liothyrinin inneholder litium. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 Takk for svar, men lurer fortsatt på om liothyrinin inneholder litium. http://www.nycomed.no/helsepersonell/felleskatalogen/liothyronin.htm 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 Liothyronin og litium er to helt forskjellige medikamenter. Liothyronin inneholder ikke litium. Her er nok legen din ikke helt oppdatert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.