Gå til innhold

Noe før Roaccutane

Anbefalte innlegg

Gjest Mariaaah

Min hud er at jeg har sorte prikker, noen få kviser i skinnene, på haken. Det er vel litt for lite til å begynne med Roaccutane, men hva kan jeg gjøre da da? Og jeg vet at det blir ennå verre lengre ut i høsten og vinteren, og da vil jeg nesten ikke gå ut. Har fått tetracycliner, differin, basiron, men det hjelper ikke noe særlig. Hva annet kan jeg ta (i tablettform)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160484-noe-f%C3%B8r-roaccutane/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

hvis ikke en gang tetracykliner har fungert, er neste trinn som oftest Roaccutane. Det har mange bivirkninger, men varer jo bare i ca 3 mnd, og så er du kvitt både bivirkningene og kvisene. Det er ikke så ille som folk skal ha det til, og er uansett verdt å prøve. Eneste er at det er rimelig dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...