Gå til innhold

Luft?

Anbefalte innlegg

Gjest sengstelig

Hei.

Jeg er ei jente på 28 år. Jeg er 168 høy og veier 53 kilo.

I Juni fikk jeg "irritasjon" på venstre side av magen. Dette var ikke vondt, bare ubehagelig. Det kunne kjennes ut som stikkninger.Det kom i forbindelse med eggløsningen mener jeg å kunne huske,

Etter det har jeg hatt det innimellom. Som regel rundt menstruasjonen.Jeg var hos legen, som kjente på magen min, og han sa at det bare var luft.Men at han også trodde at jeg hadde en cyste som fylte seg under menstruasjonen, og tømte seg etterpå. Hvis jeg trykker på stedet som er "irritert" så kjenner jeg det noen ganger bak på ryggen.

Dette er noen rare spørsmål, men det er ment seriøst.

Kan det være noe annet? Eller er det luft og cyster.

Det hender at jeg kjenner ubehageligheter nedover på venstre side, ned til lysken.

Hvis jeg skal undersøke dette på sykehuset, hva slags apparater bruker dem? Har hørt at dem kliner på noe gele greier på huden min og tar ultralyd?

Eller må dem gå inn via slange i hals eller rompe?

Hva kan jeg som pasient be om av undersøkelser hos legen? Er litt engstelig, fordi jeg ble lagt hånd på av en annen lege en gang, fordi han ble sint.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160504-luft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...