Gjest Tiners Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg skriver dette, fordi jeg er kjempe oppgitt, eller for å være ærlig, sint på meg selv! Hvorfor er jeg så fordømt feig? Vil jo ut av "uføret", men det sitter 1 liten djevel på skuldern min, og holder meg tilbake. Har vært og pratet med en etterforsker hos politiet 2 ganger - kjempe hyggelig dame som rådet meg til å la de stoppe det som skjer.Nå er det 1 måned siden jeg var der - og har ennå ikke klart å anmelde det. Hva skal jeg gjøre? Hvordan blir man tøff nok? Dette er jo bare en vinn-vinn situasjon for meg-jeg har ikke noe å tape.Men er så fordømt redd for om jeg virkelig vil klare et annet liv....redd for hva som kommer? Er det noen der ute som kan tipse meg om hva jeg skal gjøre. Jeg holder ikke ut lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160543-tupp-i-r%C3%A6va/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.