Gå til innhold

Tupp i ræva

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette, fordi jeg er kjempe oppgitt, eller for å være ærlig, sint på meg selv!

Hvorfor er jeg så fordømt feig? Vil jo ut av "uføret", men det sitter 1 liten djevel på skuldern min, og holder meg tilbake. Har vært og pratet med en etterforsker hos politiet 2 ganger - kjempe hyggelig dame som rådet meg til å la de stoppe det som skjer.Nå er det 1 måned siden jeg var der - og har ennå ikke klart å anmelde det. Hva skal jeg gjøre?

Hvordan blir man tøff nok? Dette er jo bare en vinn-vinn situasjon for meg-jeg har ikke noe å tape.Men er så fordømt redd for om jeg virkelig vil klare et annet liv....redd for hva som kommer?

Er det noen der ute som kan tipse meg om hva jeg skal gjøre. Jeg holder ikke ut lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160543-tupp-i-r%C3%A6va/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...