Gå til innhold

Viseklubb!


Gjest Dame55

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes en viseklubb i Osloområdet eller Lørenskog?

Tenker på viser av f.eks. Evert Taube og den stilen.

MVH

Glad i å synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

'Josefine' i Josefinesgt. har viseklubb onsdager, ledes av bl.a. Lars Klevstrand og hu med banjo'n... Kari Svensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Josefine' i Josefinesgt. har viseklubb onsdager, ledes av bl.a. Lars Klevstrand og hu med banjo'n... Kari Svensen.

-engel, takk skal du ha!

Bra med tips. Lars Klevestrand synger jo mye Taube og Kari Svendsen er jo bare helt topp! Har hørt dem i Fredrikstad for et par år siden.

Vet du mere om denne klubben? Er du med der kanskje? Lurer på om man må melde seg inn etc.?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

-engel, takk skal du ha!

Bra med tips. Lars Klevestrand synger jo mye Taube og Kari Svendsen er jo bare helt topp! Har hørt dem i Fredrikstad for et par år siden.

Vet du mere om denne klubben? Er du med der kanskje? Lurer på om man må melde seg inn etc.?

MVH

du må ikke melde deg inn. men du kan stå på mailingliste. Det er gratis, uten medlemsskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikke melde deg inn. men du kan stå på mailingliste. Det er gratis, uten medlemsskap.

Hvordan melder mag seg på den mailinglisten? Får man oversikt over når og hvilke artister som er der da? Mail om det.

På forhånd takk for svar og unnskyld maset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Hvordan melder mag seg på den mailinglisten? Får man oversikt over når og hvilke artister som er der da? Mail om det.

På forhånd takk for svar og unnskyld maset!

http://www.casanostra.no/josefine.html

"Vil du motta siste nytt fra Josefine Viseklubb?

Send e-postadressen din til [email protected], så mottar du informasjon om ukens program. "

værsegod masa ;)) Alt ligger på nett i våre dager, vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.casanostra.no/josefine.html

"Vil du motta siste nytt fra Josefine Viseklubb?

Send e-postadressen din til [email protected], så mottar du informasjon om ukens program. "

værsegod masa ;)) Alt ligger på nett i våre dager, vettu..

Takker så mye.

Fant forresten noe på internett derfra igår og en brosjyre på biblioteket idag.

Jeg skal sende en mail til den adressen du oppga.

Kunne tenke meg en liten, koselig viseklubb jeg. Treffes noen, ikke altfor mange. At en f.eks. spiller gitar og sitte og synge viser sammen. Noe sånt går vel helst på privat basis rundt omkring.

Jeg er oppvokst med sang og musikk hjemmefra, mye Taube, Prøysen etc. Synes denslags hjemmehygge blir mere og mere sjeldent. Mange av visene dør bort, føler det i min krets ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Takker så mye.

Fant forresten noe på internett derfra igår og en brosjyre på biblioteket idag.

Jeg skal sende en mail til den adressen du oppga.

Kunne tenke meg en liten, koselig viseklubb jeg. Treffes noen, ikke altfor mange. At en f.eks. spiller gitar og sitte og synge viser sammen. Noe sånt går vel helst på privat basis rundt omkring.

Jeg er oppvokst med sang og musikk hjemmefra, mye Taube, Prøysen etc. Synes denslags hjemmehygge blir mere og mere sjeldent. Mange av visene dør bort, føler det i min krets ihvertfall.

noe slikt har jeg også savnet.. Er avhengig av én som kan komp'e, og flere venner som liker å synge og å tilbringe tid sammen på den måten.

Noen har slike venner, jeg har det ikke, men jobber med saken. Lykke til du også, håper du finner noen blant de du kjenner som kanskje har en skjult amatørsanger i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...