Gå til innhold

Lykke til:)


Gjest cecilia

Anbefalte innlegg

Gjest cecilia

Heisann!første gang jeg er inne på denne siden.Har sittet og lest i nesten en time nå..det er godt å se at jeg ikke er alene,men samtidig vondt å se hvor mange som sliter med spising og vekt...har selv hatt spiseproblemer i ca. 6 år,nå er jeg 19.nå har jeg endelig fått psykiatrisk hjelp.sliter med bulimi,men det bagynner heldigvis å gå bedre!det er så rart,på ungdomsskolen slanket jeg meg,nesten 10kg..alle kommenterte hvor tynn jeg hadde blitt,og jeg elsket oppmerksomheten,elsket å se at hoftebeina mine stakk ut.Det som "vekte" meg da,var at broren min sa rett ut hvor stygg jeg var blitt.begynte sakte,men sikkert å legge på meg.det gikk bra i 2år,men nå er det på`n igjen med spying.selv om folk sier hvor bra jeg ser ut nå,er jeg livredd for å legge på meg...men jeg håper,og tror at jeg er på det rette sporet:)lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jorunn Sundgot-Borgen

KJære Cecilia

Det høres ut som du allerede har brukt mye krefter på ditt forhold til deg selv og mat. Flott at du nå har kontakt med en psykiater. Ville bare ønske deg lykke til videre.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...