pepsi6 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Noen som kan svare meg på hvor lenge det er vanlig å ha hevelse etter en bukplastikk? Takknemlig for svar:) Klem 0 Siter
Sandra33 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hei pepsi6 Jeg hadde hevelse i 2-3mnd. Tror det er vanlig i opptil 6 mnd. Pass på at du ikke spiser deg for mett, det syntes jeg var utrolig ekkelt når jeg var nyoperert :-) 0 Siter
pepsi6 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Hei pepsi6 Jeg hadde hevelse i 2-3mnd. Tror det er vanlig i opptil 6 mnd. Pass på at du ikke spiser deg for mett, det syntes jeg var utrolig ekkelt når jeg var nyoperert :-) Takk for svar sandra33:) Så du var håven såpass lenge ja. Jeg føler meg nesten smågravid jeg,magen står rett ut. Er litt missfornøyd,det virker som det er litt heng på den ene siden,håper dette skyldes hevelser og at det blir borte. 0 Siter
Sandra33 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Takk for svar sandra33:) Så du var håven såpass lenge ja. Jeg føler meg nesten smågravid jeg,magen står rett ut. Er litt missfornøyd,det virker som det er litt heng på den ene siden,håper dette skyldes hevelser og at det blir borte. Hei :-) Bare ta tiden til hjelp, jeg tegnet på magebandasjen min for å se hvor mye jeg hevelse det var. Og jeg ble mange cm smalere, mål du også så ser du forskjellen mye bedre. Jeg garanterer deg at om ca 1 mnd er du ikke missfornøyd lenger :-) 0 Siter
Sandra33 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hei :-) Bare ta tiden til hjelp, jeg tegnet på magebandasjen min for å se hvor mye jeg hevelse det var. Og jeg ble mange cm smalere, mål du også så ser du forskjellen mye bedre. Jeg garanterer deg at om ca 1 mnd er du ikke missfornøyd lenger :-) Glemte: Jeg har heng på den ene siden fordi det ble tatt av så mye at det var vanskelig å få det helt rett. Kan korrigere magen når jeg vil, men skal prøve å gå ned noen kilo først. 0 Siter
pepsi6 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Glemte: Jeg har heng på den ene siden fordi det ble tatt av så mye at det var vanskelig å få det helt rett. Kan korrigere magen når jeg vil, men skal prøve å gå ned noen kilo først. Det var godt og høre. Jeg skal tilbake i januar,så om det skulle være noe mere heng da,så skal jeg nok si i fra:) 0 Siter
mkfb Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Hei. Jeg har en liten hevelse neders på magen, rett over snittet. Ellers så er jeg fornøyd. Lever nå som før operasjonen, har ingen plager. Fikk litt strekk i såret etter en fjelltur.;)Men en dag hvile så kjenner jeg ingen ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.