tsofia Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har fått meg kjæreste og er veldig forelska. Har det kjemepegodt. Jeg har hatt besøk av henne to ganger. Hver gang hun har dratt fra meg denne gangen etter en uke blir jeg plaga sån av mareritt og angst når jeg skal sove. Det er på en måte som jeg ikke tåler å ha det godt. Er det normalt å ha mareritt og angst når en har hatt det bra? og hvorfor? Jeg er lesbisk om det har noe å si. Mareritta kommer igjen hver natt en periode etter hun har dratt. Sist fire døgn i strekk. Hun reiste i kveld og nå våkna jeg av angst og mareritt igjen. Ellers har jeg nettop flytta til en ny by om detter har noe å si. Det har vert store forandringer i livet mitt de 2 siste mnd. Alt til det bedre, men det er så travelt å ha disse mareritta. 0 Siter
Gjest en annen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Vil tro marerittene dine er en angst for alle omveltingene i livet ditt (flytting & forelskelse). Det er normal reaksjon, og hvis du klarer å møte disse forandringene til tross for angsten vil du nok vokse på det på sikt. Kan ikke se at dette skulle ha noe med at du er lesbisk å gjøre. Nyt dama di og tross angsten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.