Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I løpet av 2 dager mistet jeg min mamma og min farmor, mao min datter på 15 mistet sin mormor og sin oldermor. Nå har det ikke gått en mnd engang og nå har hun også mistet sin farfar og sin olderfar( på farsiden ). Hun skifter veldig mellom å gråte og være sint. Veldig sint. Hun føler at ingen forstår henne og at spesielt hennes venner og lærere ikke tar hensyn til dette. Jeg prøver så godt jeg kan med å trøste og være der for henne, men hun vil ikke gå på skolen og det virker som om hun bare har gitt opp. Nå er dette fremdels veldig nytt, men jeg er redd for at hun kan få varige men av dette. Har prøvd å snakke med henne om å ta kontakt med noen som har dette med sorg som jobb men det vil hun ikke høre på. Hun sover ikke og klarer ikke å konsentrere seg. Er det noe mer jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160635-d%C3%B8dsfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en annen

Alle disse dødsfallene fungerer anatgelig som en aktualisering av døden for din datter (i tillegg, selvsagt!, til sorgen over at disse personene som formodentlig har stått henne nær er borte). Det er jo som om døden trenger seg på gjennom alle disse suksessive dødsfallene. Jeg vil tro at en del eksistensille greier har blitt rimelig aktualisert for din datter. Såfremt tilstanden hennes ikke vedvarer vil jeg tro den er å betrakte som en rimelig normal reaskjon på at en så vill og ufattbar størrelse som døden gjør krav på hennes oppmerksomhet på en så påtrengende måte nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160635-d%C3%B8dsfall/#findComment-1039183
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...