Gjest sjokketjente Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg skulle hente voldsalarmen i går men klarte simpelthen ikke komme ut av senga...kjente meg helt død.... så gråter jeg så mye... går kontant med telefonen ute på 112 på hurtigtast. følelseslivet mitt er som en berg og dal bane..heldivis har jeg noen gode timer og da.... men jeg gjorde noe jeg ikke har gjort på lenge i går..tok et barberblad og rispet meg opp. vet ikke hvorfor..virket bare som noe jeg vil gjøre de og da. alle i politiet er på kurs omtrent virker det som og jeg blir satt over til den ene etter den andre som liksom skal hjelpe... men får jeg noe hjelp..nei.. ringt bistandsadvokten da..håper hun fikser det for meg.. er så sliten..burde gå på skolen men har sykemelding til 14 så regner med jeg skal være her.skjønner ikke hvordna jeg skal kunne klare dette...eneste jeg har innteressese for er å lese om voldtekt og statistikker og sånt.. og nå skal jeg skrive en svær oppgave...jeg bare må men det verste er å vente på om saken blir henlagt eller ikke... prøvd å få noe hint og sånn av politiet men de har ikke kunnet si noe.. eneste advokaten har sagt til meg at denne saken har større sannsynlighet å komme opp enn å ikke komme opp uansett er jeg glad jeg fant denne siden.. vg debatt var ikke en god side for meg "hore" "hvordan kunne du være så dum" "hva forventer du når du blir med en fremmed mann...du fortjente det" tror du lyver etc 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160681-frustrert-trist-og-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei! De som svarte deg på vg debatt må være totalt blottet for intelligens. Det er helt utrolig at noen kan få seg til å skrive noe sånt. Uansett er det de som har et problem, ikke du. Vet det er forferdelig å gå rundt å vente på å få vite. Jeg vet nå at saken min kommer opp, men jeg vet ikke når den kommer opp. Frem til nå har det vært før jul. Denne uken ble det til etter nyttår. Får du noen oppfølging av psykolog eller voldtektsmottak eller noe slikt? Evt dixi eller støttesenter mot incest og seksuelle overgrep? Tror det kunne vært til god hjelp for deg. Føler med deg. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160681-frustrert-trist-og-redd/#findComment-1040855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.