Lillemus Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 *Sukk* Jeg er oppetter ørene forelsket, men i feil mann! Vi har masse til felles, trives i hverandres selskap, prater godt sammen, han er snill og god, sexy som få og vi har samme humor. Han vet at jeg er forelsket i ham, men som den gode mannen han er så utnytter han det ikke, skikkelig mann dette nemlig. Jeg har aldri følt noe slikt, har aldri vært så sinnsykt tiltrukket av noen, både fysisk og mentalt. Skåret i gleden er at han er gift. Han har vært gift i _mange_ år og jeg har ingen intensjoner om å ødelegge forholdet deres. Må bare få ut litt frustrasjon! Han har også gjort det klart at han ikke føler annet enn vennskap for meg, vi er enige om å være gode venner, det er alltid godt å ha noen man kan prate med. Akkurat nå kan jeg ikke se for meg at livet kan ha en annen i bakhånd for meg, en som kommer i nærheten av ham - han er alt jeg har lett etter i en mann! Men jeg prøver å se optimistisk på fremtiden alikevel... *Lengselsfullt sukk* Få et par trøstens ord med på veien da! *Hulk* ;o) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Å, der har jeg vært! Da var jeg gift sjøl (er det ennå, faktisk) og det var en pine å være så forelsket i en annen så lenge som jeg var det. Det er gått over nå, men det tok noe inn i helsike med tid. dette var ikke trøst, da. Heller ikke når jeg sier at når man er så forelsket, "leser" man mer inn i den andre enn det er der, m.a.o man er mye likere, kjennes det som, enn man egentlig er osv. Man blir jo penere av det, da...og tynnere! Enn så lenge. Så kvalm som jeg har vært når jeg virkelig har vært forelsket! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Å, der har jeg vært! Da var jeg gift sjøl (er det ennå, faktisk) og det var en pine å være så forelsket i en annen så lenge som jeg var det. Det er gått over nå, men det tok noe inn i helsike med tid. dette var ikke trøst, da. Heller ikke når jeg sier at når man er så forelsket, "leser" man mer inn i den andre enn det er der, m.a.o man er mye likere, kjennes det som, enn man egentlig er osv. Man blir jo penere av det, da...og tynnere! Enn så lenge. Så kvalm som jeg har vært når jeg virkelig har vært forelsket! Kanskje det er derfor jeg har vært så tynn da, jeg som stort sett har vært forelsket i ett sett siden jeg var 17. Nå har jeg ikke vært forelsket på et halvt år og jammen har jeg lagt på meg mange kg. 0 Siter
Gjest Har vært der, jeg også.... Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Da vet du at du KAN bli så forelska!!! Det som har skjedd en gang kan skje igjen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.