Gå til innhold

Hva er hensikten med Ø-hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest begynner å bli forvirret

dro til poliklinikken idag. trengte en time siden jeg ikke har noen behandler. Men hva kom egentlig ut av den timen? Jo hun dama som satt der mente at angst og depresjonsplagene mine måtte jeg bare få en orden på. Dessuten var det tull å oppsøke ø-hjelp når problemet var at man kastet opp pillene sine. det var fastlegens ansvar.

jeg følte hele denne konsultasjonen som nokså meningsløs. Er det ikke fordi man ikke finner ut av plagene sine at man oppsøker øyeblikkelig hjelp? Eller har jeg misforstått noe helt vesentlig her.

takknemmelig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160735-hva-er-hensikten-med-%C3%B8-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følelsen av å bli avvist når man oppsøker hjelpeapparatet er vond. Men jeg tror ikke ø-hjelp på poliklinikken er tenkt for denne type problemstilling. De fleste ville måttet bli henvist fra sin fastlege når ikke situasjonen var mer akutt enn det du gir uttrykk for her (kan godt hende at den er det, bare at jeg ikke oppfatter det ut i fra teksten).

Håper du snart får en mer oversiktlig situasjon i forhold til terapi dersom det er det du ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...