Gå til innhold

Arveregler og særkullsbarn Del 2


Gjest Undrende datter

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende datter

Jeg spurte litt ang. arveregler for en tid siden.

Var inne på skatteetaten sine sider. Ser der at min biologiske far (som aldri har villet hatt noen kontakt med meg) har planlagt godt. Han har en formue på 20.000, og betale omtrent like mye i skatt i fjor. Hans kone har en formue på 4.500.000 og betalt neste 600.000 i skatt.

Så her ser jeg jo svart på hvitt at det ikke blir noe på meg når han dør.

Føles utrolig sørgelig ut å ha en pappa som ikke vil vite av en. Jeg har truffet han kun en gang i voksen alder, og da spurte jeg veldig pent om han kunne være så snill å avsette litt tid slik at jeg kunne treffe han. Han bor også bare noen få mil unna. (Ca. 20 minutter). Jeg har jo også spurt mange ganger utenom denne ene gangen. Da jeg var 16 år troppet jeg opp på døra for å få treffe han, men ble bare jagd bort av kona:-(

Det ble liksom et slag i tryne å se dette her på toppen av det hele. Spesielt når de har så mye penger. Jeg fikk ikke engang en blomsterbukett da jeg inviterte han til bryllupet mitt. Og jeg som trodde at alle gav en liten presang dersom man var invitert i bryllup/konfimasjon. Uansett om man kom eller ikke.

Da jeg fikk barn sendte jeg han også et kort og fortalte dette, men heller ikke den gang en liten oppmerksomhet/gratulasjon.

Nå er jeg bare fryktelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...