Gå til innhold

fryser på føttene

Anbefalte innlegg

Gjest mann 26

(dette innlegget ble først lagt inn på hud og hår, men det er antageligvis feil forum)

jeg fryser til stadighet på føttene mine. det går nesten ikke en dag uten. det begynner å bli plagsomt. jeg har prøvd alle slags sokker inkl. ull og flere par og forskjellige skotyper. det som er typisk for meg er hvis jeg tar på meg nye sokker så begynner jeg å svette etter en stund..når denne svetten avtar begynner jeg å fryse. jeg har prøvd å bevege føttene, men det ser ikke ut til å virke. jeg tror jeg har særdeles dårlig blodomløp eller noe lignende. når jeg legger meg under dynen for å sove tar det gjerne 20-30 min før føttene blir varme, og da har jeg beveget dem også... forøvrig kan det sies at jeg er 26 år gammel og i utmerket fysisk form ellers, jeg trener 4-5 ganger i uken og har vært aktiv i idrett hele tiden.....men hva kan jeg gjøre med dette problemet??????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16090-fryser-p%C3%A5-f%C3%B8ttene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til mann

Det høres ut som du er i god fysisk form, og i din alder er blodgjennomstrømningsproblemer normalt sett lite hyppig.

Jeg har ingen spesielt gode forslag til deg, men jeg vil anbefale en videre undersøkelse hos lege for å avdekke om noe er galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...