Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en mann på 21 år. I de siste par månedene har jeg lagt merke til at det ganske ofte blir liggende hår i sluken etter at jeg har dusjet. Jeg dusjer hver dag, og kanskje hver tredje dag har det til sammen samlet seg en fin liten dott som jeg må fjerne. Siden dette har begynt å skjedd nylig er jeg nysgjerrig på om dette bare er normalt håravfall, eller om det er starten på et mer alvorlig hårtap som mange menn går gjennom. Jeg mister ikke noe hår ellers, og jeg regner med at det ikke faller av "dottvis" men at det er hår som faller av jevnt mens jeg vasker håret.

Takker for kommentarer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160920-naturlig-h%C3%A5ravfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naturens mann

Det kan være begge deler. Alle samler hår i sluket. Det kommer an på frekvensen. Så lenge du ikke har synlige problemer på hodet har du ikke noe stort problem.

På den annen side er produkter mot slikt mest effektive til å stoppe videre hårtap sies det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...