Gå til innhold

Nedtrappingsplan cipralex

Anbefalte innlegg

Holder på å trappe ned cipralex som jeg har brukt 10 mg i 3-4 måneder.

Har tatt 5 mg i tre uker, og nå tenkte jeg å ta 5 mg annen hver dag i et par uker. Kjenner små støt i hodet hvis jeg ikke har tatt dosen en dag. Regner med det er et seponeringssmptom som vil gå over etter en stund. Er det noe vits i å fortsette med forsiktig nedtrapping når jeg uansett sikkert må igjennom en periode med sep. symtomer, kan jeg bare slutte nå etter tre uker, eller lurt å gjøre som planlagt?

Spar meg for propanganda i eventuelle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160944-nedtrappingsplan-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ink1365380698

Du bør dele det opp med en kniv eller noe. Da jeg sluttet på Cipramil spiste jeg på slutten bare små korn av tablettene. Min erfaring er at man må gjøre det veldig laaangsomt.

grøss....minner meg om da jeg sluttet med anafranil....

det var forøvrig ikke små støt i hodet....

trodde aldri jeg skulle bli kvitt de tablettene.... men 3 uker mer og mindre på sofaen gjorde at jeg greide det...

Og det var etter svært langsom nedtrapping....

Men man blir jo ikke avhengig av ssri så da så.....??????

mener

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...