Gå til innhold

Er lei, lei, lei, lei....... (fryktelig negativt, men måtte bare få det ut)

Anbefalte innlegg

Har bare behov for å få ut litt frustrasjon. Er så lei alt akkurat nå. Er lei av å måtte være borte fra jobben og vite at de andre snakker om hvor mye borte jeg er. Jeg er lei av at immunsystemet mitt synes å svikte totalt. Jeg er lei av å få flashbacks av den minste lille ting. Fikk det senest i går. Er lei av at like sikkert som høsten kommer så følger depresjonen på kjøpet. De sier det er fordi de verste overgrepene skjedde på høsten, og høsten minner meg om.... Men har gått så mange runder, hvorfor kan det ikke være ferdig nå??? Jeg er lei av at så snart jeg tror jeg er ferdig med tankene rundt skyld og skam så klarer det å snike seg inn igjen. Hvor mange ting er det egentlig som kan trigge dette? Hvor mange ting er det som ennå ikke er nok bearbeidet? Hvor lang tid skal det ta? Er lei av å vente på den forbannete rettsaken. Er lei av avslag på søknader. Er lei av å føle meg mindre verdt fordi jeg ikke fungerer som andre. Jeg er dritt lei av at dette skal få prege meg så masse. Og likevel kommer jeg ikke ut av det. Hvorfor må det være så vanskelig? Vet jeg er forferdelig negativ nå. Men føler det er så tungt akkurat nå. Har lyst å gi opp, men vet jo jeg ikke kan det. Måtte bare få ut litt sinne og frustrasjon en plass.

Fortsetter under...

Hei!

Vet hvor du er, jeg er der fortsatt av og til.Likevel er det slik at lyset snart kommer, det tar tid,men tro meg, det blir bedre.

Det er rart, men når livet stort sett har vært en lang nedoverbakke så føles det så rart å føle at livet faktisk er oppover OG nedoverbakker.Det er ikke bare svart, men også hvitt, og for ikke å snakke om GRÅTT.Jeg har alltid syntes livet mitt har vært ------------rett fram, uten noe som helst.Men slik er det ikke lenger, jeg er høyt oppe, nede, opp igjen og noen ganger er det------rett fram.Livet har blitt forandret etter at jeg" sto fram".Noen ganger føler jeg at det hadde vært bedre å fortsatt å gjemme meg.Ikke sagt noe.Fotsatt å bære på alt alene.Men det ble tungt å bære alt på mine utsrakte hender, skuldrene , sjela ,hodet..ingenting orket det lenger.

Slik er det Anniken,vi orker mye, men hvor mye skal vi tillate oss å orke?

Skal vi ikke bare ta imot nedturene, bare la de komme ? Være trist for vi tillater oss å være triste :( Så vet vi at oppturene kommer, da nyter vi dem:) Ok ?

KLem til deg ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...