Gå til innhold

slanking


Gjest down

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skaff deg diabetes eller matallergi. Så kan du kutte ut 90 pr av det du vanligvis spiser. Kanskje litt ekstremt men det funker

så det har du jort?? det går da ikke an når man i utgangspunktet ikke har noen av delene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så det har du jort?? det går da ikke an når man i utgangspunktet ikke har noen av delene

svaret mitt var ironisk ment. jeg har selv en sykdom som gjør at jeg må avstå fra mye mat og det er utrolig hvor fort man går ned i vekt da. Men absolutt ikke til å anbefale. Du bør nok satse på den tradisjonelle måten med å spise mindre og flere måltider hver dag. regelmessig mosjon og å drikke mye vann.

det kan være lurt å ha noe stående fremme som er sunt og som du kan spise så mye du vil av når søtsuget melder seg feks oppskårne gulerøtter eller frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du for lite,og trener for mye? Husk at alt under 1000 kcal pr dag vil føre til sparebluss.Trener du må du spise mer. Trener du hver dag bør du ligge på minst 1200 til 1300 kcal hver dag.Dette er forutsatt at du trenger en vektreduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du for lite,og trener for mye? Husk at alt under 1000 kcal pr dag vil føre til sparebluss.Trener du må du spise mer. Trener du hver dag bør du ligge på minst 1200 til 1300 kcal hver dag.Dette er forutsatt at du trenger en vektreduksjon.

men jeg legger på meg av hva som helst! jeg kan gå opp i vekt tre fire kilo på to dager! bare jeg spiser et lite måltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg legger på meg av hva som helst! jeg kan gå opp i vekt tre fire kilo på to dager! bare jeg spiser et lite måltid

Det er nok fordi du ikke gjør det særlig lett for forbrenningsprosessen din. Ligger du under 1000 kcal pr.dag,eller i noen dager,blir det gjerne sånn at du legger på deg bare av å spise litt.Du må jevnt ligge på mellom 1200 og 1400 kcal hver dag,alt etter hvor mye overvekt en har,og hvor mye en trimmer..Vi så ofte på kurset at de som skulle være ekstra flinke og spise mindre enn det en uke, gjerne ikke gikk ned i vekt den uka.Når de da gikk litt opp neste uke i matinntak, kunne det være at de måtte betale litt for det den uken også,men så begynte de å gå ned igjen.Veiingen av mat er noe herk,men man bevisstgjøres,og vet med sikkerhet at en får i seg det antallet kcal en skal for å gå ned i vekt.Etterhvert slutter en mer eller mindre å veie,fordi en stort sett vet hvor mye det er i de forskjellige matsortene og mengdene. Kanskje du skulle prøve et kurs og se hva som skjer?(Det koster rundt 1500 kr. for 8 ganger.)

Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest psykomotorisk behandling

Jeg ville heller satset på å få et godt forhold til kroppen først og så jobbe med kosthold og trening. Psykomotorisk behandling tror jeg vil hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller satset på å få et godt forhold til kroppen først og så jobbe med kosthold og trening. Psykomotorisk behandling tror jeg vil hjelpe.

kan du fortelle litt om denne sort behandling?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest psykomotorisk behandling

kan du fortelle litt om denne sort behandling?? =)

Hvis du søker her på dol eller på nettet generelt vil du få mye informasjon om denne behandlingsformen. Den går ut på avspenning og kroppsbevissthet. I vårt samfunn har vi lett for å "flykte fra kroppen" som jeg kaller det. Dvs. at stress og ytre krav og forventninger gjør at vi kan miste kontakt med kroppen våre. Den bli et instrument snarere enn en del av oss. Dette tror jeg er noe av faren med slanking, at man ser på kroppen som et instrument, men kroppen er så mye mer enn det. Vi mennesker er ikke maskiner selv om vi kanskje kunne ønske det selv. Opplevelser og påkjenninger setter seg i kroppen. Kroppen husker bedre enn hodet. Selv har jeg levd utenpå kroppen grunnet stress. Nå har jeg begynt å kjenne den igjen. Jeg går på en annen måte og har blitt mer samlet. Føler meg ikke like sårbar lenger i forhold til andres kommentarer osv. Jeg har også slitt med trøstespising og jeg håper at dette vil hjelpe meg. Du må ha det godt meg deg selv for å greie å leve og spise sunt. Det er grunner til at mennesker overspiser og ikke alle greier å "skjerpe seg". Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest psykomotorisk behandling

kan du fortelle litt om denne sort behandling?? =)

Hvis du søker her på dol eller på nettet generelt vil du få mye informasjon om denne behandlingsformen. Den går ut på avspenning og kroppsbevissthet. I vårt samfunn har vi lett for å "flykte fra kroppen" som jeg kaller det. Dvs. at stress og ytre krav og forventninger gjør at vi kan miste kontakt med kroppen våre. Den bli et instrument snarere enn en del av oss. Dette tror jeg er noe av faren med slanking, at man ser på kroppen som et instrument, men kroppen er så mye mer enn det. Vi mennesker er ikke maskiner selv om vi kanskje kunne ønske det selv. Opplevelser og påkjenninger setter seg i kroppen. Kroppen husker bedre enn hodet. Selv har jeg levd utenpå kroppen grunnet stress. Nå har jeg begynt å kjenne den igjen. Jeg går på en annen måte og har blitt mer samlet. Føler meg ikke like sårbar lenger i forhold til andres kommentarer osv. Jeg har også slitt med trøstespising og jeg håper at dette vil hjelpe meg. Du må ha det godt meg deg selv for å greie å leve og spise sunt. Det er grunner til at mennesker overspiser og ikke alle greier å "skjerpe seg". Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest psykomotorisk behandling

kan du fortelle litt om denne sort behandling?? =)

Hvis du søker her på dol eller på nettet generelt vil du få mye informasjon om denne behandlingsformen. Den går ut på avspenning og kroppsbevissthet. I vårt samfunn har vi lett for å "flykte fra kroppen" som jeg kaller det. Dvs. at stress og ytre krav og forventninger gjør at vi kan miste kontakt med kroppen våre. Den bli et instrument snarere enn en del av oss. Dette tror jeg er noe av faren med slanking, at man ser på kroppen som et instrument, men kroppen er så mye mer enn det. Vi mennesker er ikke maskiner selv om vi kanskje kunne ønske det selv. Opplevelser og påkjenninger setter seg i kroppen. Kroppen husker bedre enn hodet. Selv har jeg levd utenpå kroppen grunnet stress. Nå har jeg begynt å kjenne den igjen. Jeg går på en annen måte og har blitt mer samlet. Føler meg ikke like sårbar lenger i forhold til andres kommentarer osv. Jeg har også slitt med trøstespising og jeg håper at dette vil hjelpe meg. Du må ha det godt meg deg selv for å greie å leve og spise sunt. Det er grunner til at mennesker overspiser og ikke alle greier å "skjerpe seg". Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piller funker ikke. Trening og sunt kosthold funker og er det billigste alternativet. Du kan selvfølgelig prøve kromtilskudd hvis du spiser for mye søtsaker eller cla hvis det virker på deg da. Men det beste er å jobbe med kostholdet og mosjonere/trene. Meld deg inn på et treningsstudio - da blir du tvunget til å trene for hvis ikke blir det for dyrt for deg å være medlem der. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...