Tiedemann1365380760 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har hatt to tilfeller hvor jeg har følt at jo lengre jeg later vannet desto mer av energien min ebber ut av kroppen. Etter et visst punkt klarer jeg ikke å stoppe og for meg så føles det ut som kroppen er iferd med å slukne helt. Hele kroppen kapitulerer og jeg greier så vidt å bevege meg. Siste gang falt jeg bare sammen etter endt vannlating og havnet midt oppi toalettet etter en tur med hodet via veggen. Jeg kom til meg selv først etter at deler av hodet mitt hadde kontakt med en fuktig del av insiden av toalettet. Første gangen greide jeg å stå oppreist og bevegde meg inn på soverommet. Etter å ha ligget i 20-30 sekunder følte det ut som livet ebbet ut. Jeg hadde et mål og det var å komme meg opp blandt folk og til min kjære. Jeg følte at jeg trengte hjelp, men dette gikk over etter 5 små minutter. Siste gangen var helt forferdelig og mer kraftig enn det første. Felles med begge gangene var at det føltes ut som jeg latet flere liter og det tok ingen slutt. Har noen opplevd lignende setter jeg stor pris på tilbakemelding. BM: Redd for å dø 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161025-kroppen-kapitulerer-ved-vannlating/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.