Gjest sjokketjente Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 vært veldig nede og hatt det veldig vondt. mye episoder hvor jeg våkner opp om natten våt av svette hvor jeg har drømt noe om det som skjedde... hører jeg lyder skvetter jeg til. Bare å gå ute er et mareritt på grunn av alle afrikanerne...jeg ser liksom hans ansikt på dem alle. jeg skulle ønske jeg kunne takle dette bedre har så mye viktig på gang i livet mitt..er i et av mine siste attføringsforsøk..og må liksom greie det..men samtidig så gråter jeg hele tida og har det vondt... i tillegg tar jeg noe antivirale medisiner pga at dritten kunne være smittet med noe som gjør meg dårlig..fra lørdag til i dag ettermiddag lå jeg med 40 i feber..nå er den på 38. Legene sier det er bivirkninger..skal på ullevold og vurdere om jeg må slutte..blodprosenten har gått ned alt mulig.. men jeg vil gå kuren ut selv om det er et helvete i tillegg gjør det så vondt at moren min ikke forstår meg..hun forstår at jeg har det vondt..men likevel maser hun og maser om skolen og at jeg må greie det etc etc..jeg blir helt fortvilet av det.. hun skal på et møte med dixie i morgen da..så kanskje hun forandrer seg litt etter det! ellers skal jeg få noe som heter frivillig forvaltning..har lenge slitt med regningsfobi..noe som har gitt meg diverse inkassovarsler..pluss at jeg har brukt opp husleiepenger når jeg har vært trist og kanskje ute å¨byen samtidig er det også den jævlige belastningen om saken blir henlagt..for meg føles det sånn om at saken blir henlagt har det liksom aldri hendt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161045-vondt-og-s%C3%A5nn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 At saken din blir henlagt betyr IKKE at den aldri har hendt. Det betyr kun at politiet ikke har klart å skaffe nok bevis til å dømme ham. Og i Norge er dette fryktelig vanskelig, dessverre! Men jeg forstår følelsen, har vært innom den så altfor mange ganger selv. Så fint at moren din får snakke med dixi. Alt du går igjennom nå er normale reaksjoner, og det gjør vondt når omgivelsene ikke forstår det. Men ikke gi opp! Sender deg en stor varm klem. Jeg forstår.... Håper det hjelper bitte litt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161045-vondt-og-s%C3%A5nn/#findComment-1044742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.