mariex Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Kan du si meg grunnen til at maksimaldosen på Efexor (375mg daglig),ikke må taes lenger enn fire uker? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Nei, og jeg ville ikke ha brydd meg om det selv om jeg ser at det står i Felleskatalogen. Har jobbet mye med landets fremste kolleger på depresjon og i nært samarbeid med industrien i en årrekke og har aldri hørt dette nevnt. Vår avdeling har en rekke pasienter som har brukt 375 mg i årevis. Skal ta dette opp med produktsjefen for Efexor i morgen. Fortsettelse følger..... 0 Siter
mariex Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Nei, og jeg ville ikke ha brydd meg om det selv om jeg ser at det står i Felleskatalogen. Har jobbet mye med landets fremste kolleger på depresjon og i nært samarbeid med industrien i en årrekke og har aldri hørt dette nevnt. Vår avdeling har en rekke pasienter som har brukt 375 mg i årevis. Skal ta dette opp med produktsjefen for Efexor i morgen. Fortsettelse følger..... Takk for svar.Er spent på fortsettelsen..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.