Gjest down Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 jeg lurer på om d går an å gjøre noe ekstra for å bevare tennene? finnes det en spesiell måte å pusse dem på eller noe? 0 Siter
Gemini Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Få hjelp til å bli kvitt bulimien er vel en god løsning... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Kanskje det hjelper med sånn syreblokk-tannkrem... det er vel magesyren som skader tennene...? Tror apoteket vet mer enn meg, men. 0 Siter
Gjest down Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Kanskje det hjelper med sånn syreblokk-tannkrem... det er vel magesyren som skader tennene...? Tror apoteket vet mer enn meg, men. har aldri hørt om denne sort tannkrem, men da må jeg forhøre meg!! takk for tipset 0 Siter
yoomee Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Få hjelp til å bli kvitt bulimien er vel en god løsning... hei etter at du har kastet opp så er det viktig at du ikkepusser tennene med en gang. da blir de mere ødelagt. det du bør gjøre, er å skylle med fluorskyll. og hvis du ikke har fluorskyll for hånden, så må du skylle munnen godt med vann. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 hei etter at du har kastet opp så er det viktig at du ikkepusser tennene med en gang. da blir de mere ødelagt. det du bør gjøre, er å skylle med fluorskyll. og hvis du ikke har fluorskyll for hånden, så må du skylle munnen godt med vann. Dette svaret havnet vel litt feil? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.