Gå til innhold

Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg lurte på om noen hadde vært borti det samme som meg, og evnt. kunne gi noen råd. Blir veldig takknemlig for svar! :-)

Jeg har vært kvalm i 2 måneder nå, ikke kastet opp, oppblåst mage over/under navlen, sviende følelse i magesekken (over hele), litt halsbrann, vekselvis hard/løs og mørk/lys avføring.

Har gått opp i vekt istedenfor ned. (Dessverre..)

Lurte på om det kunne være magesår/magekatarr, eller irritabel tarm, men uansett hvor mye jeg leser så finner jeg ingen som har vært kvalm så lenge...

Jeg har hatt et svært tøft år, og har også vært alene med våre 2 små barn et halvt år, har stressende jobb og vanskelig økonomi som jeg får vondt i magen bare av å tenke på.

Blir kjempeglad hvis noen svarer meg, har ikke råd til å betale legene her for svar..

Ha en fin dag alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161081-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg. Man kan da virkelig bli kvalm av mindre enn du har opplevd....Jeg er ingen lege, men er det ikke ganske vanlig at "det slår seg på magen" hvis man har problemer?

Du må helt klart komme deg til legen, og mens du er der - så fortell han/hun om ALT som plager deg. Det er derfor de er der, og det kan hjelpe deg i hverdagen.

Lykke til og riktig god bedring.

Klem fra Mamzen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161081-noen-som-vet/#findComment-1041913
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...